Müşteriyi merkeze alan yeni nesil yönetim

CRM Bulut ile müşterinizi her an yanınızda tutun

Microsoft Dynamics CRM altyapısıyla müşterilerinizi tanıyın, talepleri yönetin,
iş akışlarınızı hızlandırın ve 7/24 her yerden erişilebilir bulut CRM deneyimi yaşayın.

  •  Müşteri taleplerinin merkezi yönetimi & takip
  •  Satış, destek ve süreç yönetiminde tam görünürlük
  •  Aylık kiralama modeli ile maliyet avantajı
  •  İş akışları, otomasyonlar ve yönetim raporları
musteri-takibi Müşteri Takibi
bulut-crm Bulut CRM
kesintisiz-iletisim Kesintisiz İletişim
crm-bulut
Müşteri Odaklılık

CRM neden işletmeler için vazgeçilmezdir?

Artan rekabet ortamında müşteriyi tanımak, takip etmek ve doğru zamanda doğru etkileşimi sağlayabilmek büyük önem taşır. CRM sistemleri; taleplerin etkin yönetilmesi, süreçlerin izlenebilir olması, maliyetlerin azaltılması ve müşteri memnuniyetinin artırılması için güçlü bir altyapı sunar. Bulut tabanlı CRM çözümleri sayesinde kuruluma yatırım yapmadan, her yerden erişilebilir bir yapıyla satış, destek ve yönetim süreçlerinizi çok daha verimli hale getirebilirsiniz.

Yeni Dünyada Müşteri Kavramı

Müşterinizi Yeterince Tanıyor ve Değer Veriyor musunuz?

Her sektörde yüzlerce rakibin olduğu yeni dünya düzeninde “müşteri” kavramı çok daha önemli hale geldi. Müşteri, 1980’li yıllarda “ne bulabilirsem alırım”düşüncesinde idi, 1990’lı yıllarda “bulabildiklerim arasında seçim yaparak alırım” iken artık 2000’li yıllarda “ne istersem onu alırım” a dönüştü. Müşteri tanınmak, bilinmek, kaale alınmak, hatırlanmak, söz sahibi olmak ister. Odağınızda kendisinin olduğunu hissetmek ister. Belki uzun uğraşlar sonucu siz onu edindiniz belki de kendi rızasıyla o size geldi. Önemi unutulan, takip edilmeyen, değer verilmeyen her bir müşteri yıl sonu bilançonuzda eksi hanenize eklenir. Bu sene neden böyle oldu diye düşünürken durumun farkında olan birileri de size CRM kullanmanızı tavsiye eder. Anlarsınız ki artık CRM şirketimin olmazsa olmazıdır.

CRM Yazılımlarının Önemi

CRM İş Süreçlerinize Nasıl Katkı Sağlar?

CRM (Customer Relationship Management-Müşteri İlişkileri Yönetimi) yazılımları firmalara müşteri ile sürekli iletişim halinde olmalarını, geri bildirim almalarını, iş hacimlerini arttırmalarını, maliyetlerini düşürmelerini ve daha verimli çalışmalarını sağlar. Bu sayede hem personelden maksimum fayda sağlanırken hem de velinimet görülen müşterinin memnuniyeti yükselecektir. Müşterilerden gelen tüm taleplerin etkin biçimde alınması, yönetilmesi ve sonuca ulaştırılması CRM yazılımlarının temel özelliğidir. Süreçlerin tamamı izlenebilir, ölçeklenebilir, istatistik ve grafiksel olarak raporlanabildiğinden dolayı yönetim tarafından hızlı kararlar alınabilmesine olanak verir. İş akış kuralları oluşturularak işin nerede çözülemediği ya da geciktirildiğinin tespiti yapılabilir, otomatik uyarı mekanizması ile sizin birebir takip etmenize bile gerek kalmaz.

CRM Bulut Sistemi

CRM Bulut Size Hangi Avantajları Sunar?

CRM Bulut sistemi, CRM yazılımları içerisinde en iyilerinden biri olan Microsoft Dynamics CRM yazılımının Bulut Bilişim sistemi ile sunulmuş hizmet şeklidir. Bu hizmette CRM sisteminin kurulması için gerekli lisans bedellerini bir defada ödemez, kullanıcı sayısına göre aylık olarak kiralarsınız. Hem ilk yatırım maliyetiniz ortadan kalkar, hem de yazılımın ileride piyasaya çıkacak yeni versiyonları için hiçbir ek bedel ödemezsiniz. CRM sisteminize 7/24 internetin olduğu her yerden ulaşmanın keyfini sürersiniz.

CRM Sistemine Geçiş

CRM’i Kullanmak İçin Nereden Başlamalısınız?

CRM sistemini kullanabilmek için öncelikle kullanıcı sayınızı bize bildirmeniz yeterli. Mevcut “Active Directory” sunucunuz ile entegre çalıştırmaktadır. Sistemi devreye aldıktan sonra yazılımın firmanıza göre özelleştirilerek, gerekli ayarlamalar, iş akışlarının tanımlanması, yetkilendirme vb. işlemler için alacağınız geçici uyarlama hizmeti ile CRM sisteminin avantajlarından faydalanmaya başlarsınız.